Historie en nieuws Historie en nieuws
Praktijkmedewerkers Dr. Schepens Praktijkmedewerkers Dr. Schepens
Hoe en wanneer zijn wij te bereiken? Hoe en wanneer zijn wij te bereiken?
Praktijkassistentie en ondersteuning Praktijkassistentie en ondersteuning
Waarneming &  Huisartsenpost Waarneming &  Huisartsenpost
Locatie en routebeschrijving Locatie en routebeschrijving
Links Links
Praktijknaam en Logo Praktijknaam en Logo
Samenwerking Samenwerking
Diversen Diversen
Privacybeleid Privacybeleid
Aequilan, Huisartsenpraktijk Schepens

Diversen

klachtenregeling

Een vertrouwensbasis en goed contact met de huisarts en praktijkmedewerkers vinden wij heel belangrijk voor de kwaliteit van uw zorg. Ziek zijn op zichzelf is al vervelend genoeg. Bent u niet tevreden over de geboden zorg of heeft u een klacht, bespreek dit dan met uw huisarts. Ook als de klacht over een praktijkmedewerker of een waarnemer gaat.

U kunt uw klacht ook schriftelijk bij ons indienen. U kunt hiervoor het daarvoor bestemde formulier bij de assistente verkijgen.
Na ontvangst van het klachtenformulier sturen wij u hiervan binnen 72uur een ontvangstbevestiging. Vervolgens wordt uw klacht intern in behandeling genomen, waarna u binnen 3 weken op de hoogte wordt gesteld en uitgenodigd voor een gesprek.